Strona g³ówna Strona g³ówna
RSS
Strona g³ówna
Mapa strony
e Formularz
Wersja angielska
BIP
    rozmiar czcionki A A A Wersja kontrastowa


 


KorespondencjÄ™, która wpÅ‚ywa do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie przyjmuje sekretariat i rejestruje w dzienniku korespondencji, po czym - zgodnie z dyspozycjÄ… - przekazuje do odpowiednich komórek organizacyjnych.


Dane osobowe osób kierujÄ…cych sprawy do Inspektoratu sÄ… przetwarzane na zasadach okreÅ›lonych przepisami prawa.


Sprawy kierowane do Inspektoratu mogÄ… być wnoszone pisemnie, za pomocÄ… Å›rodków porozumiewania siÄ™ na odlegÅ‚ość a także mogÄ… być wnoszone ustnie do protokoÅ‚u.


W przypadku zgÅ‚oszenia ustnego, przyjmujÄ…cy zgÅ‚oszenie sporzÄ…dza protokóÅ‚, który podpisujÄ… wnoszÄ…cy i przyjmujÄ…cy zgÅ‚oszenie. W protokole zamieszcza siÄ™ datÄ™, dane zgÅ‚aszajacego oraz zwiÄ™zÅ‚y opis treÅ›ci sprawy.


Sprawy wpÅ‚ywajÄ…ce do Inspektoratu rozpatrywane sÄ… w drodze podejmowanych mediacji w celu ochrony interesów i praw konsumentów lub w drodze przeprowadzanych kontroli, które majÄ… na celu sprawdzenie zasadnoÅ›ci podniesionych zarzutów.

Jeżeli pismo dotyczy kilku spraw podlegajÄ…cych rozpatrzeniu przez różne organy, organ do którego je wniesiono, rozpatruje zagadnienia należące do jego wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci, a pozostaÅ‚e przekazuje niezwÅ‚ocznie wÅ‚aÅ›ciwym organom.

 


Korespondencja przyjmowana jest w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie oraz w siedzibach delegatur Inspektoratu - w godzinach urzÄ™dowania.

 

O KORESPONDENCJI WNOSZONEJ DO INSPEKTORATU W FORMIE ELEKTRONICZNEJ CZYTAJ TUTAJ

 


 

Wersja do druku Generuj PDF